liczba wyświetleń

niedziela, 21 kwietnia 2013

Cel okazał się idiotą !! :c

Heyka , tutaj znowu Marysia !
Chciałam wam dziewczyny powiedzieć , że nie warto brać sobie "chłopaka" w wieku 12 , 13 no i może 14 lat , bo po prostu nie warto . Dlaczego wam to piszę ?? Zerwałam nie dawno z "chłopakiem" , który okazał się być debilem , że tak łagodnie powiem . A dlaczego debilem ładnie mówiąc ? Nie będę wam opowiadała dlaczego z nim zerwałam i dlaczego jest po prostu debilem , bo nie wystarczyło by mi miejsca do pisania tylko chciałabym wam jedną rzecz napisać o tym dlaczego go znienawidziłam . Znienawidziłam go ponieważ gdy z nim zerwałam wyzwał mnie on od Rasisty i , że ja jestem niby Rasistką . Wg nie wiem jakim prawem om mnie tak wyzwał skoro ja mu nic nie zrobiłam tylko z nim zerwałam , a po pierwsze ja nie jestem żadną Rasistką , bo ja się nie naśmiewam z czarno - skurych , toleruję inne narody , wyznania religijne itp. Właściwie to ja bym mogła i on sam by mógł nazwać się Rasistą ponieważ nienawidzi takiego chińczyka z mojej klasy , nienawidzi narodu z jakiego on pochodzi (Chiny) , wyzywa go , kopie (teraz już nie , ale robił tak) i wg jest jakiś taki chamski i wg !! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz